به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ۴ خرداد با انجام هر ۸ دیدار و به طور همزمان پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین بازی‌ها، تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب برابر نساجی و استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت.

با توجه به شرایط جدول تنها دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌توانند به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یابند و هواداران این دو تیم امیدوارند تا تیم خود را بر سکوی قهرمانی ببینند.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با دیدارهای این هفته اظهار داشت: پیش بینی برای نتایجی که در این هفته به دست خواهد آمد بسیار سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه نتایجی در این بازی‌ها رقم خواهد خورد. پرسپولیس و استقلال فاصله امتیازی خود را نسبت به دیگر تیم‌ها حفظ کرده‌اند و خود این دو تیم هم بسیار پایاپای پیش می‌روند که باعث حساسیت زیاد در هفته‌های پایانی شده است.

او ادامه داد: این ۳ دیدار بسیار حساس است و تنها با یک تساوی یا شکست جا به جایی در صدر جدول رخ خواهد داد، بنابراین هر تیمی که به دنبال قهرمانی است محکوم به پیروزی در هر ۳ بازی باقی مانده است و جای اشتباهی وجود ندارد.

کارشناس فوتبال در ارتباط با مصاف استقلال با نساجی و پرسپولیس با استقلال خوزستان گفت: نساجی و استقلال خوزستان هم شرایط مشابه با استقلال و پرسپولیس دارند با این تفاوت که این دو تیم برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند و قطعاً نحوه عملکرد آنها کاملاً دفاعی خواهد بود و باز کردن دروازه این دو تیم بسیار سخت و دشوار است. تیم‌های انتهای جدولی چشم به ضد حملات دوخته‌اند. روی کاغذ استقلال و پرسپولیس در این دو بازی پیروز هستند اما با توجه به حساسیت بالای جدول ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد.

قاسم پور در رابطه با اعتراض زیاد تیم‌ها به قضاوت داوران در فصل جاری گفت: هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد به داور معترض می‌شود البته نباید از عملکرد داوران هم تمجید کرد زیرا برخی از آنها در بعضی از بازی‌ها واقعاً عملکرد ضعیفی داشتند. تیم‌ها نباید روی عملکرد ضعیف خود چشم‌پوشی کنند و همه ضعف تیم خود را گردن داور بیاندازند. باید انتقادهای منصفانه وجود داشته باشد تا پیشرفت در فوتبال کشور را شاهد باشیم.