به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم ملی فوتبال مجارستان شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی خود در گروه A مسابقات یورو 2024 در حالی موفق شد به لطف گل دقیقه 10+90 به برتری یک بر صفر دراماتیک مقابل اسکاتلند برسد و امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی را زنده نگه دارد که در این بازی اتفاق تلخی برای یکی از بازیکنان این تیم افتاد.

در دقیقه 71 این دیدار در صحنه‌ای که مجارها روی یک ضربه ایستگاهی به دنبال رسیدن به گل بودند، بارناباش وارگا مهاجم 29 ساله این تیم در پی برخورد ضربه آرنج دروازه‌بان اسکاتلند نقش برزمین شد و بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت هم در دقیقه 74 او جای خود را به مارتین آدام داد و با برانکارد از زمین خارج شد.

فدراسیون فوتبال مجارسنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ «وارگا هوشیار است و سلامت او در خطر نیست. او  پس از این دیدار به بیمارستان اشتوتگارت منتقل شد، اما اکنون تحت کنترل است و وضعیتش پایدار است. او از ناحیه استخوان گونه که از چند نقطه دچار شکستگی شده، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت».  

مارکو روسی سرمربی تیم ملی فوتبال مجارستان در این خصوص گفت: زندگی بارناباش وارگا در خطر نیست. او به خاطر شکستگی از ناحیه استخوان صورت، مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت. وارگا شانس همراهی مجارستان در بازی‌های یورو 2024 را از دست خواهد داد.

مجارستان که با این برد 3 امتیازی شد و پس از آلمان 7 امتیازی و سوئیس 5 امتیازی در رده سوم قرار دارد، شانس صعود به مرحله بعد به عنوان تیم سوم را دارد.

یورو 2024 , کشور مجارستان , تیم ملی فوتبال اسکاتلند , یورو 2024 , کشور مجارستان , تیم ملی فوتبال اسکاتلند , یورو 2024 , کشور مجارستان , تیم ملی فوتبال اسکاتلند ,