به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان تساوی یک - یک شب گذشته (یکشنبه) لحظه پایانی تیم ملی فوتبال آلمان مقابل سوئیس در گروه A یورو 2024، آنتونی رودیگر در دقایق پایانی بازی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیتی شد که ممکن است شانس حضور او در بازی بعدی مانشافت را به خطر بیندازد، اما با این حال او شب گذشته تا آخرین لحظه در زمین حضور داشت.

یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از این دیدار در این خصوص وضعیت مدفع 31 ساله‌اش گفت: آنتونی کمی از ناحیه کشاله ران مشکل دارد. باید ببینیم وضعیت او به چه صورت خواهد بود. امیدوارم مشکل رودیگر جدی نباشد اما ممکن است این مصدومیت مشکل‌ساز شود.  

رودیگر که در هر سه بازی آلمان در مرحله گروهی یورو 2024 به طور کامل بازی کرد و نقشی کلیدی در خط دفاعی این تیم ایفا کرد، حضورش در بازی بعدی مانشافت در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 در هاله‌ای از ابهام است.

در صورتی که مدافع رئال مادرید بازی بعدی آلمان را از دست بدهد، یولیان ناگلسمان می‌تواند از نیکو اشلوتربک یا والدمار آنتون در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند.

همچنین جانان تاه مدافع تیم ملی آلمان به خاطر دریافت کارت زرد در بازی شب گذشته و به دلیل دو کارته شدن، شانس همراهی این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی را از دست داد.