به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در نخستین بازی با هدایت کادرفنی جدید خود، خاطره دوران فرگوسن را هر چند در یک بازی، برای هوادارانش زنده کرد. این برای اولین بار از زمان الکس فرگوسن بود که یونایتد در یک بازی لیگ برتری، 5 گل می زند.

در آخرین مسابقه روز شنبه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، کاردیف سیتی در ولز میزبان منچستریونایتد بود. یونایتد که هفته گذشته تغییرات گسترده ای را به خود دید، خیلی زود نشان داد که با رفتن مورینیو حداقل از لحاظ انگیزشی و روحیه هم که شده دچار تحول شده است.شیاطین سرخ برای رسیدن به گل نخست، فقط سه دقیقه صبر کردند. رشفورد در دقیقه سوم روی ضربه آزادی دیدنی موفق شد بازی را 1-0 کند.

عملکرد خوب یونایتد در نیمه اول ادامه داشت، آندر هررا در دقیقه 29 روی پاس پوگبا، توانست با یک شوت از فاصله دور بازی را 2-0 کند. دقیقه 38 بازی رشفورد با خطای هند خود که مشکوک هم به نظر می رسید، موجب شد کاردیف صاحب پنالتی شود. و میزبان به گل اول رسید.

اما پاسخ یونایتد مثبت بود. دقیقه 41 همکاری تیمی دیدنی بازیکنان یونایتد پشت محوطه با پاس لینگارد برای مارسیال همراه شد و مهاجم فرانسوی با یک بغل پا بازی را 3-1 کرد.

نیمه دوم یونایتد کمتر حمله کرد ولی به خوبی کنترل بازی را در دست داشت و نگذاشت حریف حملات خاصی انجام دهد، در مقابل، در خط حمله هم به لطف توان رشفورد، لینگارد و مارسیال زهردار بود. نیمه دوم نوبت به درخشش لینگارد رسید. ستاره انگلیسی دقیقه 57 یک پنالتی برای تیمش گرفت و خود آن را تبدیل به گل کرد.

در نهایت نیز در دقیقه 90 بود که پاس در عمق پوگبا به لینگارد رسید و او با عبور از دروازه بان، گل پنجم را زد تا جشن یونایتد تکمیل شود.

به این ترتیب یونایتد در همین بازی نخست با حضور سولسشائر، نشان داد دچار تحول شده است، حالا یونایتد با تفاضل گل مثبت 4 و امتیاز 29 در رده ششم است.