به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه ملوان به عنوان تنها تیم نظامی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد و اکثر بازیکنانی که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنند برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی این تیم می‌شوند.

پس از پایان فصل بیست و سوم، مهدی تارتار با اتمام قرارداد خود از این باشگاه جدا شد و آرش فهمیده نیز از سمت مدیرعاملی این باشگاه کنار رفت و تا به امروز سه شنبه ۱۹ تیر این تیم نه سرمربی و نه مدیرعامل جدید خود را شناخته است.

در روزهای اخیر رسانه‌ها از امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به عنوان بازیکنان سرباز جدید ملوان نام می‌بردند اما این موضوع صحت ندارد.

ملوان در صورتی می‌تواند اقدام به جذب بازیکن سرباز کند که ابتدا محل خدمت آن بازیکن متعلق به نیروی دریایی باشد و پس از آن به باشگاه ملوان ارجاع داده شود. همچنین سرمربی جدید تیم باید کیفیت بازیکنان سرباز را محک بزند تا با آن بازیکن قرارداد جدید امضا شود. تا به امروز نامه هیچ بازیکن سربازی به باشگاه ملوان ارجاع داده نشده است و تا زمانی که سرمربی جدید این تیم مشخص نشود قرارداد با بازیکنی به امضا نخواهد رسید.

یکی از اعضای باشگاه ملوان در گفت و گو با مهر این موضوع را تأیید کرد.