به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس رفسنجان با گذشته ۷ هفته از رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و با اینکه این تیم یک بازی عقب افتاده نیز دارد با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده و شاگردان محرم نویدکیا تنها یک پیروزی را در لیگ برتر کسب کرده‌اند و در آخرین بازی خود که روز گذشته (جمعه - ۱۳ مهر) مقابل شمس آذر انجام دادند با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شدند.

البته به گفته کارشناسان داوری صحنه منجر به پنالتی تیم شمس آذر باید آفساید اعلام می‌شد و باشگاه مس هم نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

محرم نویدکیا سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که امروز شنبه ۱۴ مهر جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه پیرامون آخرین وضعیت تیم و ادامه یا قطع همکاری برگزار خواهد کرد این در حالی است که نویدکیا در ابتدای فصل هم از شرایط تیم‌داری این باشگاه گلایه مند بود اما در نهایت تصمیم گرفت با توجه به قراردادی که با باشگاه مس داشت به آن پایبند باشد و برای دومین سال هدایت مس را عهده دار شد.

نابسامانی مالی و… در باشگاه مس صدای بازیکنان این تیم را هم درآورده است به طوری که حامد لک دروازه‌بان نارنجی‌پوشان، پیش از دیدار با آلومینیوم و با انتشار متنی کنایه‌آمیز در فضای مجازی به مدیران این باشگاه گلایه کرده بود.

نارضایتی مسی‌ها از وضعیت موجود/ جلسه مهم و احتمال رفتن نویدکیا

کسب نتایج ضعیف مس صدای هواداران این تیم را هم درآورده و در جریان بازی با آلومینیوم که با شکست سنگین تیمشان همراه شد شعارهایی را علیه این تیم سر دادند. همچنین علی شجاعی هافبک مسی‌ها هم با مصدومیت مواجه شده و بعد از فیفا دی به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

مدیران باشگاه مس رفسنجان هم تاکنون تا جایی که توانسته‌اند به تیم فوتبال خود کمک کرده‌اند اما با توجه به زیرمجموعه بودن این باشگاه که متعلق به شرکت ملی مس است، مدیران این شرکت هم باید در بحران به وجود آمده در تیم مس ورود کنند تا این تیم همانند سال‌های اخیر بتواند رضایت هواداران خود را جلب کند.

ناگفته نماند که مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم توانست با هدایت نویدکیا به فینال جام حذفی نیز صعود کند اما دست شاگردان نویدکیا از رسیدن به کاپ قهرمانی بازماند. تا پیش از دیدارهای امروز شنبه ۱۴ مهر لیگ برتر مس با ۵ امتیاز در مکان چهاردهم قرار دارد و اگر هوادار بتواند امروز استقلال تهران را شکست دهد این تیم جای مس را در جدول خواهد گرفت تا نارنجی‌پوشان به یکی از دو تیم مدعی سقوط به لیگ دسته اول تبدیل شوند.