به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در چارچوب دیداری از گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2، در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تاجیکستان است. شاگردان مورایس در دیدار نخست با نتیجه 2 بر یک برابر الوحدات شکست خوردند و این باخت حواشی زیادی در پی داشت. بعد از آن مسابقه سپاهان در لیگ برتر یک مساوی و یک شکست تجربه کرد.

در حال حاضر طلایی‌پوشان بدون امتیاز در رده سوم گروه C قرار گرفته و قصد دارند با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان اولین پیروزی خانگی فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا 2 را جشن بگیرند. ژوزه مورایس گفته شناخت زیادی از تیم رقیب ندارد. موضوعی که در مورد الوحدات هم گفته شد و در نهایت خروجی خوبی برای نماینده ایران نداشت. سپاهان در 2 دیدار آسیایی فصل اخیر بازنده از میدان خارج شده و سرمربی پرتغالی تلاش می‌کند بعد از شکست خانگی مقابل تراکتور 10 نفره، شرایط را تغییر دهد.

 استقلال تاجیکستانبرای اهالی فوتبال در ایران به واسطه تقابل‌هایی که با پرسپولیس در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا داشته، نامی آشناست، هر چند برای سرمربی سپاهان ناشناخته است! این تیم فصل گذشته در لیگ تاجیکستان با شکست تمامی حریفان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

از مهمترین بازیکنان نماینده تاجیکستان می‌توان به منوچهر ژالیوف اشاره کرد که بهترین گلزن تیم در فصل گذشته بود. فوتبال تاجیکستان با استفاده از پروژه‌های توسعه‌ای فیفا و تأمین بودجه از طریق همین نهادها پیشرفت خوبی داشته است. استقلال تاجیکستان هم بخشی از پازل همین فوتبال است. در حال حاضر این تیم در لیگ کشورش با 42 امتیاز صدرنشین است اما در 2 بازی شکسته متحمل شکست شده است. شاید به همین دلیل بود که علیشر توختائف سرمربی این تیم اذعان کرده که حتماً با امتیاز از ایران خارج می‌شود.

نانی موتو ریو از ژاپن قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت. نیشی هاشی ایسائو و تاکاگی تاکومی دیگر سامورایی‌های تیم داوری هستند و توریق مونیر الکتیری از اندونزی نیز آنها را در امر قضاوت یاری می‌کند.