به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» به اتمام رسید تا سرخ ها دربی ۱۰۴ را با پیروزی به اتمام رسانده باشند.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: به نظرم بازی در نیمه اول به مراتب کیفیت بهتری نسبت به نیمه دوم داشت البته در ۱۰ دقیقه پایانی بازی هم دو تیم موقعیت های خوبی را روی دروازه های هم ایجاد کردند و بار فنی بسیار خوبی داشت به خصوص پرسپولیس که با عملکردی که به نمایش گذاشت جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشت.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس سوار بر بازی بودند به خصوص نفراتی مانند میلاد محمدی که در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس فوق العاده بود؛ در سمت راست هم فرشاد فرجی به نظرم یکی از بازی های بسیار خوب خود را انجام داد و جز بازیکنان برتر پرسپولیس در زمین بازی بود. بازیکنان پرسپولیس در این دربی توپ را بهتر در بین همدیگر به گردش در می آوردند و در تمام جناح ها از حریف خود بهتر بودند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: پرسپولیس لیاقت پیروزی در این بازی را داشت و حتی می توانست گل های بیشتری هم به ثمر برساند. بیشتر حملات استقلال از سمت راست و جایی که رامین رضاییان حضور داشت اتفاق می افتاد و «گاریدو» و دستیارانش هم به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودند و تمام راه های نفوذ را برای رضاییان بستند.

برنامه ویژه استقلال برای بردن پرسپولیس چگونه نقش بر آب شد؟

او افزود: هافبک های پرسپولیس هم در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و اگر بخواهم بهترین بازیکن پرسپولیس را معرفی کنم باید از میلاد محمدی نام ببرم که واقعاً جز بهترین های زمین بود. پرسپولیس تیم یک دستی را دارد و امیدوارم که در ادامه مسیر موفق شود.

کلهر در رابطه با برنامه تیم استقلال برای رسیدن به دروازه پرسپولیس گفت: برنامه این تیم ارسال توپ از جناحین برای مهاجمان بود و هدف آنها استفاده از قدرت سرزنی بلانکو بود که او خیلی زود آسیب دید و در نیمه دوم هم که آرمان رمضانی جایگزین وی شد نتوانست به استقلال کمک کند، در مجموع پرسپولیس بهتر از استقلال بود و نتیجه بازی خوب خود را هم گرفت.