به گزارش خبرنگار مهر، علی تارقلی‌زاده در حاشیه اختتامیه کلاس مربیگری درجه A آسیا گفت: داشت: الکس فرگوسن یک جمله خوب دارد و می‌گوید با اعتماد به جوانان، خیلی کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌شود.

عضو حقوقی AFC افزود: سیاست ما در کنفدراسیون اعتماد به افراد بومی بود که در کشور بزرگ می‌شوند، فوتبال ایران را می‌شناسند و می‌توانند آن را متحول کنند. در چهره بچه‌ها دیدم تغییرات بسیار زیادی نسبت به دوران بازیگری‌شان رخ داده است. امیدوارم بتوانیم نیمکت‌ها را کنترل کنیم. نیمکت‌های ما واقعاً باثبات و کاملاً کنترل شده توسط سرمربی نیست.

وی اضافه کرد: تفکری را تزریق کرده‌ایم که مدام بازیکن جوان به داوری فشار می‌آورد. یکی از تاثیرهای بسیار بزرگ این بود که با صحبت‌های اردشیر پورنعمت و غلامرضا دلگرم، روی این بحث خیلی کار شد. امیدوارم این نفرات که بازی‌های ملی زیادی دارند، بتوانند تاثیر مثبتی در آینده فوتبال ما داشته باشند

مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درمورد احتمال برگزاری بازی ایران و قرقیزستان در استادیومی به جز آزادی و اینکه آیا AFC گزارشی در این مورد دریافت کرده است، توضیح داد: احتمال تغییر محل بازی را داریم. به کنفدراسیون گفتیم ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است. برخی الزامات در جایگاه‌هایی مثل خبرنگاران و اتاق VAR داریم. نگران هستم و طبق بازدید اخیر بعید می‌دانم این ورزشگاه به بازی با قرقیزستان برسد زیرا مشکلات زیادی دارد. امروز استادیوم آلترناتیو را نهایی می‌کنیم که فکر می‌کنم نقش جهان اصفهان بهترین گزینه است.