به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان؛ کوین کمپبل ستاره پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال و اورتون پس از مبارزه‌ای کوتاه با بیماری، در سن  54 سالگی درگذشت. کمپل یکشنبه هفته گذشته پس از تشدید علائم بیماری‌ مزمن‌اش به بیمارستان انتقال داده شد و کمتر از یک هفته بعد از آن در مبارزه با بیماری‌اش تسلیم شد.

او در فاصله سال‌های 1988 تا 1995 برای آرسنال 213 بازی انجام داد و 59 گل به ثمر رساند؛ پس از آن به اورتون پیوست و 6 سال در گودیسون پارک بازی کرد که در بخشی از آن با وین رونی نیز هم‌تیمی بود. او پس از آویزان کردن کفش‌هایش به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال مشغول به کار بود.

علاوه بر کمپل، انگلیسی‌ها امروز خبر درگذشت یکی دیگر از چهره‌‌های فوتبال این کشور را شنیدند. ماتیا سارکیچ دروازه‌بان مونته‌نگرویی تیم فوتبال میلوال در دسته اول فوتبال انگلیس که برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش به مونته‌نگرو برگشته بود، در آپارتمان خود در شهر بودوا جان سپرد. طبق اعلام دوستان سارکیچ 26 ساله، آنها به همراه دروازه‌بان میلوال شب گذشته (جمعه) برای صرف شام به یک رستوران رفته‌اند و پس از هر یک به منازل خود برگشته‌اند. ظاهراً سارکیچ در ساعات اولیه صبح امروز احساس ناخوشی می‌کند و موضوع را به دوستانش اطلاع می‌دهد. آنها نیز به اورژانس خبر می‌دهند اما پیش از رسیدن آمبولانس، سارکیچ جان می‌سپارد.

فوتبال , فوتبال انگلیس ,

سارکیچ در بازی اخیر تیم ملی مونته‌نگرو برابر بلژیک، با وجود دریافت 2 گل به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد چرا که با 9 واکنش تأثیرگذار از سنگین‌تر شدن شکست تیم ملی کشورش جلوگیری کرد.