به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: باید به تیم آلومینیوم بابت کسب ۳ امتیاز بازی تبریک بگویم. دیدار پر موقعیتی را شاهد نبودیم و روی یکی، دو صحنه دروازه‌بانان دو تیم مجبور به واکنش شدند.

او ادامه داد: مشخص بود که روی اتفاقات گل رد و بدل می‌شود و تیم آلومینیوم توانست از یک کرنر به گل برسد. ما تیمی نبودیم که با برنامه‌ریزی بالا کار کنیم، نمی‌دانم این همه بی‌انگیزگی از کجا می‌آید و از این موضوع خیلی ناراحت هستم. من این بی‌انگیزگی را نمی‌توانم باور کنم، چون ما به امتیاز بازی خانگی‌مان نیاز داشتیم و امروز اتفاقاتی افتاد که غافلگیر شدیم. باید کار کنیم تا شرایط تیم‌مان را بهتر کنیم و انگیزه را به تیم برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: در تیم بی انگیزه بودن به وجود آمده و من نمی‌توانم این بی‌انگیزگی را نمی‌توانم باور کنم. ما نیاز به امتیاز در این بازی داشتیم اما غافلگیر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم. از خواسته‌هایی که داشتیم بیش از حد به آنها رسیدیم و شاید به همین دلیل بازیکنان بی‌انگیزه شدند. صحبت خاصی ندارم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم. عنایتی در مورد دروازه‌بان جوان تیم پیکان، گفت: ما نسبت به تمرین و شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیریم که از چه بازیکنی استفاده کنیم. دیناروند در جام حذفی هم بازی کرد و دروازه‌بان با کیفیت و خوبی است. سعی کردیم بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند بازی کنند و تصمیم ما بود.

او در خصوص اینکه پیکان در منطقه خطر سقوط قرار دارد، گفت: تعجب من هم از همین است که در شرایط نرمالی نیستیم، اما بازیکنان بی‌انگیزه هستند. امروز فرصتی ایجاد نکردیم؛ البته موقعیتی هم به حریف ندادیم و آنها روی یک ضربه ایستگاهی گل زدند. شاید بخشی از دلیل این شکست شرایط بد زمین به دلیل بارندگی بود، اما این همه بی‌انگیزگی در تیم ما دیده می‌شد و معلوم بود که انگیزه کافی را نداریم.