به گزارش خبرنگار مهر، بازی استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال قرار است امروز ساعت ۱۷:۴۵ در زمین شماره ۲ شهدای مس برگزار شود. این درحالی است که شب گذشته مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو تلویزیونی اعلام کرده بود که اگر بازی با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار شود در این دیدار شرکت نخواهد کرد.

این اظهار نظر خطیر نوعی تهدید مسئولان برای برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگر بود. بر همین اساس صبح امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه در رفسنجان برگزار شد که مجوز حضور تماشاگران در این دیدار صادر شد.

براساس تصمیم مسئولان حاضر در این جلسه قرار است بازی در زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای مس با ظرفیت ۴۰ درصدی ورزشگاه برگزار شود. به این ترتیب از حدود ۲۷۰۰ صندلی زمین شماره ورزشگاه مس رفسنجان، ۱۰۸۰ صندلی قابل استفاده برای حضور تماشاگران خواهد بود که از این مقدار ۱۰ درصد در اختیار تیم مهمان یعنی استقلال قرار می‌گیرد که تنها ۱۰۸ تماشاگر سهم آبی ها خواهد شد.

سوال اینجاست که علی خطیر برای ۱۰۰ تماشاگر به فدراسیون فوتبال نامه زده بود و روی آنتن زنده صدا و سیما مسئولان استان کرمان را تهدید کرده بود؟ این اقدام مدیرعامل استقلال نشان می‌دهد که هیاهوها بیهوده بوده و ۱۰۰ تماشاگر برای تیم بزرگی مانند استقلال هیچ است.