به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار خواهد شد تا مردم ایران رئیس قوه مجریه را انتخاب کنند. هر زمان که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده جامعه ورزش نیز همانند اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور است و مشارکت در آن نه تنها یک حق، بلکه یک وظیفه ملی است. حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، نشان‌دهنده عزم و اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود و کشور است. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، از همه هواداران و مردم عزیز ایران دعوت می‌کنم که در این انتخابات شرکت کنند و با رأی خود نقش فعالی در آینده کشور ایفا کنند.

او ادامه داد: ورزش همواره نقش مهمی در افزایش همبستگی اجتماعی و تشویق به مشارکت عمومی داشته است.

درویش درباره انتظارش از رئیس جمهور بعدی چه خواهد بود تاکید کرد: شهید رئیسی کمک ویژه‌ای به ورزش به خصوص خصوصی سازی فوتبال کرد. من فکر می‌کنم مهم‌ترین دغدغه برای باشگاه‌ها همین خصوصی سازی باشد که قطعاً حمایت از همین طرح کمک قابل توجهی به فوتبال کشور خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کشور قوی با ابزارهای قوی در صنعت، بانک، ورزش، اقتصاد، دانشگاه و … می‌تواند مسیر خوبی را برای زندگی مردم کشور ترسیم کند. قطعاً فوتبال قوی به ورزش هم کمک می‌کند.

درویش یادآور شد: حضور مردم در انتخابات می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر آینده کشور داشته باشد. انتخاب باید آگاهانه باشد. هر رأی می‌تواند به تغییرات مثبت و سازنده‌ای منجر شود که آینده بهتری را برای ایران و ایرانیان رقم بزند. مطمئن باشید باز هم مردم شریف ایران در این عرصه مهم سربلند خواهند بود.