ورزش 11 - منچستریونایتد فردا عصر از ساعت 17:35 دقیقه در کینگ پاور میهمان لسترسیتی خواهد بود. هشتمین بازی سولسشر در قامت سرمربی یونایتد در لیگ برتر انگلیس است.

مرد نروژی از زمانی که هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفته است، 7 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است و از رکورد آنچلوتی و گواردیولا که 6 پیروزی در اولین دیدارهای خود در جزیره به دست آورده اند پیشی گرفت. سولسشر در صورت پیروزی برابر لستر می‌تواند با آمار پنج پیروزی پیاپی دور از خانه ‌ای که فرگوسن در سال 2012 به ثبت رسانده است برابری می‌کند.

منچستریونایتدمنچستریونایتد

نکته جالب در خصوص لستر این است که روباه‌ها از سال 2014 به این سو تا به حال در سه بازی پیاپی خانگی شکست نخورده‌اند. دو بازی قبلی خانگی لستر برابر ولورهمپتون و ساوتهمپتون بوده است که با شکست روبرو شد. لستر با 32 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است و در صورت شکست دادن یونایتد می‌تواند خود را تا رتبه هشتم جدول بالا بکشد.

لستر سیتیلستر سیتی

اما منچستریونایتد پیش از دیدارهای سخت ماه فوریه به دنبال کسب حداکثر امتیاز است. سرخ‌ها تا به حال در 20 بازی رودروی خود 16 بار لستر را شکست داده اند و اگر فردا نیز پیروزی شماره 17 را کسب کنند با توجه به بازی دشوار آرسنال برابر منچسترسیتی، می‌توانند خود را در رتبه پنجم تصور کند.