به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر رفت که نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوعلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافائل سباستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ماتئوس اوریبه.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گوئندوز، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (45 - سهیل صحرایی)، میلاد سرلک، مسعود ریگی، امید عالیشاه، وحید امیری، لوکاس ژوائو و علی علیپور.

داور: آراکه یوسوکه از ژاپن.

دقیقه 4: ژوائو با یک حرکت خوب توپ را روی خط محوطه جریمه به عالیشاه رساند که ضربه نامتعادل این بازیکن در دستان برشام آرام گرفت.

دقیقه 11: شوت زیبای مسعود ریگی از پشت محوطه به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 17: شوت خطرناک و از راه دور گیلرمه تورس را گندوز به خوبی با یک دست دفع کرد.

دقیقه 26: کارت زرد اول بازی را داور ژاپنی به رومن سایس از السد نشان داد.

دقیقه 37: ژوائو روی اشتباه مدافعان السد در موقعیت تک به تک با برشام قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان السد برگشت داد و در ادامه شوت ریگی را گیلرمه با ضربه سر از روی خط دروازه برگشت داد تا این موقعیت خوب برای نماینده ایران از دست برود.

دقیقه 2+45: کرنری ارسالی توسط اکرم عفیف را ماتئوس اوریبه در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه آرام تور دروازه گوئندوز رساند.

داور پس از سوت پایان نیمه اول یک کارت زرد هم به خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشان داد که به تصمیمات تیم داوری معترض بود.