به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال دورتموند که با کسب دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های کلوب بروژ و سلتیک در دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است، حالا خود را آماده رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید می‌کند که آزمونی سخت برای شاگردان نوری شاهین است. حالا خبر می‌رسد که سرمربی دورتموند نمی‌خواهد دستش را پیش رئالی‌ها رو کند و به این منظور برنامه خاصی دارد.

نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد؛ تیم بوروسیا دورتموند تمرینات عادی‌اش را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش از رویارویی با رئال مادرید انجام نخواهد داد، چون از جاسوسی احتمالی پرافتخارترین باشگاه اروپا می‌ترسند. نوری شاهین تصمیم گرفته است تیمش در آلمان تمرینات خود را تکمیل کند و سپس عازم اسپانیا شوند تا از احتمال لو رفتن تاکتیک‌های تیمش نزد رئالی‌ها جلوگیری کند.

رئال مادرید که در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان به ترتیب با نتیجه 3 بر یک بر اشتوتگارت غلبه کرد و سپس با نتیجه یک بر صفر مقابل لیل تن به شکست داد، از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف دورتموند می‌رود.