به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز شنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم هوادار رفت که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. رافائل سیلوا (۱۷) و مهرداد محمدی (۴۵) برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاو بلانکو، کاتوتا، اندونگ، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف.

ترکیب هوادار:

محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی‌اصل، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی

رضاییان دوباره شروع کرد!

رامین رضاییان که یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس بود و پنالتی منجر به شکست را هم مرتکب شد، در این دیدار خیلی زود تلاش برای جبران آن بازی را شروع کرد و در دقیقه سوم دروازه هوادار را باز کرد اما این گل به دلیل قرار داشتن وی در موقعیت آفساید مردود اعلام شد. با این حال استقلال بازی را تهاجمی ادامه داد و تیم برتر میدان بود.

سیلوا بالاخره خودی نشان داد

در حالی که استقلال تیم برتر میدان بود و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کرده بود، در دقیقه ۱۷ ارسال ماشاریپوف روی دروازه با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد تا این بازیکن که این فصل انتقادات زیادی به عملکردش وارد شده بود، دروازه هوادار را باز کند و شادی را به اردوی تیمش بیاورد.

پیروزی استقلال برابر هوادار درنیمه اول/سیلوا جواب انتقادات را داد

تیم رحمتی بی جان و کم رمق

شاگردان سیدمهدی رحمتی هر چند که تلاش کردند بعد از دریافت گل برای جبران آن به سمت دروازه استقلال حمله کنند اما جان و رمق لازم برای این کار را نداشتند. با این حال در یکی دو صحنه تا آستانه باز کردن دروازه سیدحسین حسینی هم پیش رفتند ما در رسیدن به گل ناکام بودند.

استقلال روانتر و خطرناک تر از قبل

بازیکنان استقلال که پس از شکست برابر پرسپولیس و السد وضعیت روحی مناسبی نداشتند و تغییر سرمربی هم روی تفکرات آنها تاثیرگذاشته بود، در این دیدار با آرامش و تمرکز بیشتری در زمین بازی کردند و موقعیت های خطرناکی هم روی دروازه هوادار ایجاد کردند که اگر درخشش اکبرمنادی دروازه بان هوادار نبود در نیمه اول می توانستند بیشتر از یک گل بزنند.

حسینی ناجی استقلال شد

در دقیقه ۴۳ حسین مهربان مهاجم هوادار با فرار از تله آفساید مدافعان استقلال چند متر به تنهایی حرکت کرد تا وارد محوطه جریمه استقلال شد اما در مصاف تک به تک با سیدحسین حسینی نتوانست از او عبور کند و گلر آبی پوشان به زیبایی توپ را از مقابل پای مهربان مهار کرد تا یک گل را از هوادار بگیرد.

تیر خلاص به تیم رحمتی

در حالی که نیمه اول وارد وقت اضافه شده بود، خط دفاعی هوادار اشتباه مرگباری انجام داد و در پاس دادن به دروازه بان مرتکب اشتباه شدند تا مهرداد محمدی از راه برسد و توپ را به تور دروازه بچسباند و گل دوم آبی پوشان را به ثمر برساند.