به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی از ساعت 22:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود که حالا خبر می‌رسد که ادواردو کاماوینگا به دربی مادرید می‌رسد و می‌تواند شاگردان کارلو آنچلوتی را همراهی کند.

این هافبک فرانسوی در اواخر مرداد ماه و در جریان آخرین تمرین رئال مادرید پیش از مصاف با آتالانتا در سوپرجام اروپا، به دلیل برخوردی که با هم‌تیمی‌ و هموطنش اورلین چوامنی داشت؛ از ناحیه زانو آسیب دید و به همین خاطر این فصل هنوز نتوانسته برای رئال به میدان برود.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گزارش داد؛ کاماوینگای 21 ساله که اخیراً به تمرینات گروهی رئال بازگشت، برای بازی فردا شب با اتلتیکومادرید از سوی کارلو آنچلوتی فراخوانده خواهد شد و تنها مشخص نیست که آیا او در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان خواهد رفت یا اینکه نیمکت‌نشین خواهد بود.

این هافبک فرانسوی که تابستان 2021 از رن فرانسه به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 145 بازی برای کهکشانی‌های به میدان رفته و آمار 2 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

او همچنین در این مدت 10 قهرمانی با رئال مادرید تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.