به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از تساوی دو به دو تیمش در هفته پنجم لیگ برتر برابر نساجی گفت: هرچند بارندگی به ضرر تیم ما شد اما بازی با کیفیتی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار توانستیم مالکانه بازی کرده و هم موقعیت ایجاد کنیم. این سومین مسابقه‌ای است که در آن بدشانسی می‌آوریم و ضربات‌مان تبدیل به گل نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در نیمه اول نفهمیدیم چطور گل خوردیم، چون تیم ما در موقعیت گل بود. ما روی بی‌احتیاطی گل دریافت کردیم و به رختکن رفتیم. خوشبختانه در نیمه دوم خلق موقعیت کردیم و گل زدیم.

جواد نکونام در ادامه صحبت هایش در مورد گل های رد و بدل شده در این دیدار گفت: گل دوم نساجی از اتفاقات فوتبال بود و دیدید چطور آفساید پُر شده بود. یک لحظه حواس‌مان نبود و مبتدیانه گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: تعویض‌های ما برای میل به هجوم بود و از لحاظ تاکتیکی و فوتبالی خیلی خوب بودیم، آنهم در شرایطی که سه مهره کلیدی‌مان نبودند. در نیمه اول پنالتی ما گرفته نشد و داور اشتباه کرد. پنالتی روی رامین رضاییان هم اتفاق افتاد و این بازیکن به خاطر اینکه بازیکن حریف بد روی سرش آمد، ترسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما نیست به فصل قبل با شیوه دیگری بازی می کنیم. تیم‌مان خوب بازی کرد و نیاز به زمان داریم. استقلال قطعاً بهتر می‌شود و با اضافه شدن مهره‌های مصدوم این شرایط بهتر می‌شود.