به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی آغاز شد. حاشیه‌های پیش از شروع این دیدار در زیر آمده است:

* با توجه به استقبال هواداران، بازار سیاه بلیت‌فروشی داغ شده بود و چند نفر از هواداران استقلال که بیرون از ورزشگاه اقدام به خرید بلیت کرده بودند، بلیت را به قیمت 500 هزار تومان خریدند. هواداران استقلال به شدت نسبت به این شرایط اعتراض داشتند.

* تعدادی از هواداران نساجی هم علی‌رغم اینکه بلیت تهیه کرده بودند، اما برای ورود به ورزشگاه با مشکلاتی مواجه شدند و زمان زیادی را در خیابان‌های اطراف ورزشگاه منتظر ماندند تا به داخل ورزشگاه بروند.

* یکی از هواداران مازندرانی استقلال که علاقه شدیدی به رامین رضاییان دارد، با تهیه بنری علاقه خود را نسبت به شماره 10 استقلال نشان داد.

* اعضای تیم فوتبال استقلال وقتی وارد ورزشگاه شدند، پس از بازدید از زمین چمن، نسبت به بلندی آن اعتراض داشتند. این در حالی بود که حسن نوشه‌ور ناظر بازی نساجی و استقلال ابتدا چمن ورزشگاه را تایید کرده بود اما پس از اعتراض استقلالی‌ها که گفتند تا چمن ورزشگاه کوتاه نشود بازی نمی‌کنیم، نوشه‌ور به مسئولان ورزشگاه اعلام کرد که قسمت‌هایی از زمین که چمن بلندتری دارد، کوتاه شود. ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام باشگاه نساجی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و به ناظر بازی معترض شد که چه اتفاقی افتاده است که در عرض نیم‌ساعت چمن پس از تایید ناظر بازی، به یک‌باره بلند شده است.

* پس از اعتراض استقلالی‌ها، با توجه به اینکه مدیران نساجی مخالف کوتاه کردن چمن بودند، با دستور ناظر مسابقه، مسئولان ورزشگاه اقدام به کوتاه کردن چمن ورزشگاه کردند.

* در فاصله یک ساعت به شروع بازی ظرفیت ورزشگاه پر شد.

* با توجه به ازدحام بیش از حد هواداران بیرون از ورزشگاه و همینطور حضور پرتعداد هواداران دو تیم در ورزشگاه، از ورود بانوان هوادار به داخل ورزشگاه جلوگیری شد.

* هنگامی که ساکت الهامی به داخل زمین آمد، هواداران نساجی اقدام به تشویق محمد عباس‌زاده کردند، بازیکنی که توسط او از تیم کنار گذاشته شده است.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در زمان ورود به زمین با اشکان نامداری مربی گلرهای نساجی و دروازه‌بان خارجی این تیم خوش و بش کرد.

* هنگام ورود بازیکنان تیم فوتبال نساجی به زمین، هواداران استقلال به تشویق کوین یامگا بازیکن سابق استقلال پرداختند. در این لحظه یامگا هم تشویق هواداران استقلال را بی‌پاسخ نگذاشت و به سمت جایگاه هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد.

* در جایگاه هواداران استقلال بنری خطاب به رامین رضاییان نوشته شده بود:«من به عشق پیراهنت به ورزشگاه آمده‌ام».

* در حالی که هواداران فوتبال از قرار گرفتن یامگا در ترکیب اصلی نساجی تعجب کرده بودند، کادر فنی نساجی تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی را نیز به این بازیکن بدهند.

تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال استقلال ,