به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی که مسوولیت هدایت تیم شمس آذر را داشت با انتشار پستی در فضای مجازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

دقیقی در متنی احساسی در صفحه شخصی خود بیان کرد: «خداحافظی اگرچه تلخ اما قابل تحمل است وقتی در امتداد خاطراتی باشد که از مرورش لذت می‌بری و به وجودش افتخار می‌کنی. خاطراتی از جنس کاشتن، در زمینی که هیچکس انتظار رویش در آن را نداشت اما به معجزه تلاش، ظرف سه سال رویید و جوانه زد و میوه داد.»

او ادامه داد: «سه سالی که در اوج ناامیدی شروع کردیم و با کوله باری از امید به پایان رساندیم و حالا من در لحظه جدایی از این همراهی سه ساله، به خود می‌بالم که شمس آذر را با توشه امید و اندوخته آشتی با هوادارانش به مردم قزوین می‌سپارم. خداحافظ شمس آذر».

دقیقی در حالی با شمس آذر و هواداران این تیم خداحافظی کرد که سه فصل پیش و در حالی که این تیم در حال سقوط به لیگ دسته ۲ کشور بود تیم را تحویل گرفت و در پایان، فصل را با رتبه ای تک رقمی به پایان رساند.

دقیقی در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در کمال شگفتی سازی شمس آذر را با رکوردی ماندگار و ۵ بازی زودتر به لیگ برتر رساند اما این پایان کار نبود و دقیقی در فصل پیش و در اولین تجربه حضور در لیگ برتر، نشان داد صعود شمس آذر اصلاً اتفاقی نبوده و با کسر ۳ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

این رتبه در حالی است که اگر اتفاقات و حواشی این تیم اجازه میداد و سه امتیاز از این تیم کسر نمی شد شمس آذر فصل را با رتبه پنجم به پایان می رساند.

حال سعید دقیقی بنا به برخی گمانه ها راهی ملوان خواهد شد و شمس آذر باید در فصل جدید به دنبال سرمربی جدیدی برای خود باشد.