به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی آذربایجانی با اشاره به قهرمانی زردپوشان اصفهانی در رقابت های جام جهانی که با پیروزی برابر مس رفسنجان در فینال به دست آمد، اظهار داشت: تیم فوتبال توانست قهرمان جام حذفی شود و شادی و دل خوشی را برای مردم اصفهان به ارمغان آورد که البته کار سختی بود.

او ادامه داد: تلاش زیادی انجام شد تا بازی از قزوین به تهران منتقل شود و نمایندگان مجلس و مسؤولان اصفهان پشت سپاهان قرار گرفتند، بازی با VAR انجام شد که موضوع مهمی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است، این باشگاه با مسائل زیادی مواجه شده بود و تیم فوتبال دچار بحران بود، باشگاه سپاهان عشق مردم اصفهان است؛ همیشه نتایج را دنبال می‌کردم و نگران بودم و احساس می‌کردم که با یک برد چقدر مردم خوشحال می‌شوند و سرمایه اجتماعی اصفهان است.

آذربایجانی تصریح کرد: مهم است که فصل را به خوبی شروع کنیم، باید نام نیک برای خودمان و حال خوب برای مردم به جا بگذاریم؛ همه نگران نقل و انتقالات هستند و باید تیم خوبی را آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: شهر ما مظلوم است و برخی مواقع به دل خوشی مردم اصفهان خدشه وارد می‌شود؛ امیدوارم مردم پشت سپاهان باشند تا بتوانیم دل خوشی را برای آن‌ها فراهم کنیم، اگر دل مردم خوش باشد، نتیجه آن در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود.