به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسلو که تابستان گذشته با قرارداد قرصی یک ساله از اسپانیول به رئال مادرید پیوست، جدایی‌اش از این تیم قطعی شد. بر  اساس گزارش شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا؛ خوسلوی 34 ساله از رئال مادرید جدا می‌شود و شواهد نشان می‌دهد که او راهی عربستان خواهد شد. روزنامه «مارکا» اسپانیا هم ضمن تأیید این خبر گزارش داد که خوسلو دوران حرفه‌ای‌اش را در عربستان دنبال خواهد کرد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اما خبر داد که این مهاجم اسپانیایی به تیم الغرافه قطر ملحق خواهد شد.

این مهاجم اسپانیایی فصل اخیر در 49 بازی 18 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند که به طور حتم مهترین گل‌هایی که برای این تیم به ثمر رساند در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی که شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی که تا دقیقه 88 با نتیجه یک بر صفر از بایرن عقب بودند، به لطف دو گلی که او در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند، به برتری 2 بر یک رسیدند و در مجموع دو دیدار با نتیجه 4 بر 3 پیروز و راهی فینالی شدند که آن را در نهایت با برتری مقابل دورتموند فتح کردند.

همچنین گفته می‌شود ناچو هم با القادیسه عربستان قرارداد امضا کرده و پیوستنش به این تیم قطعی شده است. به این ترتیب او پس از 14 فصل از حمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود. این چهارمین فصل متوالی است که کاپیتانی از رئال مادرید جدا می‌شود (بعد از راموس، مارسلو و بنزما).