به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی هلند و فرانسه در آخرین دیدار روز هشتم رقابت‌های یورو 2024، از ساعت 22:30 امشب (جمعه) در چهارچوب دور دوم مسابقات گروه D در ورزشگاه ردبول لایپزیگ به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرانسه در شرایطی در این مسابقه حاضر شد که کیلیان امباپه ستاره این تیم پس از مصدومیت بینی در دیدار مقابل اتریش، از روی نیمکت ذخیره‌ها نظاره‌گر تلاش همبازیان خود بود و با تصمیم دیدیه دشان، گریزمان برخلاف دیدار گذشته از خط هافبک به حمله منتقل شده بود و چوامنی هافبک رئال مادرید در ترکیب خروس‌ها قرار گرفته بود.

مهمترین موقعیت این دیدار در دقیقه 14 نیمه نخست روی فرار آدریان ربیو  نصیب آنتوان گریزمان شد، اما پاس در عرض هافبک تیم فرانسه در شرایطی به گریزمان رسید که او تعادل خود را از دست داده بود تا یک موقعیت مسلم گلزنی برای فرانسه از دست برود. 

تیم هلند نیز در نیمه نخست چشم به ضد حملات داشت تا از سرعت فریمپونگ و خاکپو استفاده کند و در چند صحنه نیز با استفاده از این تاکتیک روی دروازه فرانسه خطرساز شد و در یک صحنه نیز شوت از پشت محوطه جریمه مهاجم لیورپول را مایک مونیان دروازه‌بان فرانسه دفع کرد.

آنتونی تیلور انگلیسی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.