به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال انگلیس و دانمارک در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا امروز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «دویچه بانک پارک» آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

تیم ملی انگلیس که در بازی اول به سختی و با نتیجه یک از صفر از سد صربستان گذشته بود و انتقادات زیادی علیه این تیم و علیه «گرت ساوتگیت» در رسانه های انگلیسی شکل گرفته بود در این دیدار هم متزلزل ظاهر شد و نتوانست در عیار یک تیم مدعی ظاهر شود.

دانمارک هم که در بازی نخست برابر اسلوونی به تساوی یک به یک رسیده بود در این مسابقه عملکرد بسیار منسجم و خوبی از خود نشان داد توانست رقیب نام آشنای خود را به دردسر بیاندازد.

در این بازی ابتدا این انگلیس بود که در دقیقه ۱۸ توسط «هری کین» به گل اول دست پیدا کرد.

اما خوشحالی انگلیسی ها طولی نداشت و در دقیقه ۳۴ «مورتن جالماند» با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه توانست دروازه انگلیس را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

انگلیسی ها که در این بازی با تمام ستاره های خود مانند بلینگهام، فیل فودن و هری کین وارد زمین شده بود نتوانست در خلق موقعیت گل برابر دانمارک موفق عمل کند و مدافعان و هافبک های این تیم اشتباهات متعددی مرتکب شدند و این دانمارک بود که اشتیاق بیشتری برای پیروزی از خود نشان داد اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه پیدا کرد.

در جدول رده بندی این گروه، انگلیس با ۴ امتیاز صدرنشین است. اسلوونی و دانمارک با ۲ امتیاز دوم و سوم هستند و صربستان با یک امتیاز چهارم است.