به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با وجود پیروزی دو بر صفر برابر پیکان در هفته پایانی، نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و با نایب قهرمانی به کار خود در لیگ بیست و سوم پایان داد.

جواد نکونام بعد از این بازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم از امروز برای فصل بعد شروع کنیم. باید تیمی را ببندیم که با اختلاف امتیاز قهرمان شویم چون با یکی دو امتیاز اختلاف می رسند و نمی شود کاری کرد.

یک جاهایی زورم نرسید و شرمنده هواداران شدم. بعضی جاها دیگر توانش را نداشتم. نمی شود که این همه درگیر مشکلات بود. تیم من در طول فصل زحمات زیادی کشید و سعی کردیم در هر بازی بیشترین بازدهی را داشته باشیم. من هم مثل هواداران بغض دارم و ناراحت هستم. این بغض دست خودم نیست و به ما تحمیل کردند. امروز مهر نهایی را به تیم ما زدند. 

سعی کردیم تیمی درست کنیم که مردم خوشحال باشند. من باید هر دقیقه بجنگم برای موفقیت تیم. من به اندازه تمام دوران فوتبالم سختی کشیدم. مبارزه ای که داشتم ناجوانمردانه بود. پرسپولیس گل آفساید زد و بازی را به ناحق بردند. قهرمانی واقعی استقلال است که با فوتبال پاک به اینجا رسید. از این موضوع ناراحت هستم و امیدوارم سیستم ویدئویی بیاید تا حقی از کسی ضایع نشود.

ادامه دارد...