به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر باید امروز شنبه ۱۲ خرداد و از ساعت ۱۹ رو در روی هم قرار گیرند. با تصمیم باشگاه پیکان این بازی در ورزشگاه پاس و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد اما مسئولان سازمان لیگ به هر دو باشگاه اجازه داده‌اند که ۷۰ نفر از میهمانان خود را برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاورند که در مجموع ۱۴۰ نفر می‌توانند دیدار استقلال را از نزدیک تماشا کنند.

در حالی که کمتر از یک ساعت تا برگزاری این بازی زمان باقی است اما هنوز میهمانان ویژه دو تیم وارد ورزشگاه نشده‌اند و مسئولان برگزاری مسابقات در حال آماده سازی سکوی قهرمانی هستند تا در صورت قهرمانی استقلال، مراسم اهدای جام و مدال به بازیکنان و اعضای این تیم اهدا شود.

در حالی که سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اهدای مدال و جام در هیچ یک از دو ورزشگاه آزادی و پاس حضور نمی یایند اما قرار است در صورت مشخص شدن قهرمان بین یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خودشان را به محل برگزاری دیدار تیم قهرمان برسانند.

لازم به ذکر است که تیم پرسپولیس و مس رفسنجان هم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.