صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار هفته پایانی استقلال مقابل پیکان در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: شاید سخت‌ترین بازی ما همین دیدار باشد، چون پیکان در معرض سقوط به لیگ دسته اول است. استقلال هم باید برنده شود و منتظر بازی رقیب باشد تا ببیند در نهایت می‌تواند قهرمان شود یا نه. امیدوارم آبی‌پوشان طوری بازی کنند که لیگ را با خاطره خوش تمام کنند. درست است که بازی بدون تماشاگر است ولی شاگردان جواد نکونام باید طوری بازی کنند که اختتامیه خوبی برای لیگ بر جای بگذارند. بازیکنان هر آنچه در توان‌شان هست، باید در زمین بگذارند.

وی در مورد از دست رفتن شانس قهرمانی استقلال پس از تساوی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر برابر نساجی مازندران گفت: چندی پیش در مصاحبه‌ای گفتم فوتبال برای افراد شجاع است و به ترسوها جام نمی‌دهند. فوتبال برای کسانی است که می‌توانند ریسک کنند. دریبل زدن شجاعت می‌خواهد و شجاعت است که فوتبال را قشنگ می‌کند. در فوتبال با ریسک می‌توانید شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید. ما کمی از شجاعت و ریسک دور شدیم و اقتدار تیم از دست‌مان رفت. حالا ما تصمیم گیرنده نیستیم، در صورتی که در دیدار با نساجی مازندران می‌‌توانستیم با ریسک بالایی بازی کنیم. حریف در زمین خودش کاری نمی‌کرد ولی ما هم ریسکی نکردیم.

پیشکسوت استقلال در واکنش به انتقاد اعضای این تیم از داوری‌ها تصریح کرد: همیشه سوت‌های داوران این طرف و آن طرف می‌شود. به شخصه قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال با نساجی را نپسندیدم. تا حدودی اشتباهات داوری تأثیرگذار بود.

ورمزیار گفت: استقلال توان قهرمانی را داشت و می‌توانست قهرمان شود. الان هم چیزی را از دست نداده و امیدوارم اتفاق خوب برای استقلال بیفتد و بتواند با بردن پیکان شانس قهرمانی را حفظ کند. امیدوارم امروز همه استقلالی‌ها خوشحال باشند.