به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام درباره دیدار فردا (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ساکت الهامی دوست خوبم به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری بازیکنان‌مان ثابت کرده‌اندکه بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.

وی که سابقه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی آن هم پس از 24 سال را در کارنامه دارد، گفت: من در آن زمان کار خاصی نکردم، بلکه نساجی و شهر قائمشهر لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من نقش بسته است و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد اما اینجا دوست دارم بیشتر درباره استقلال و تماشاگرانش حرف بزنم. سه فینال مهم در پیش داریم که فینال اول‌مان فرداست، همه از اهمیت مسابقه مطلع هستیم و با تمام توان به زمین می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مهمترین فاکتور برای موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی‌ها و تمرینات است. همه متحد و یکدل هستیم تا پایان خوبی برای فصل رقم بزنیم. لازم است این روزها همه ما استقلالی‌ها هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم کسی بخواهد اتحاد‌مان را به هم یا با حواشی به تیم‌مان ضربه بزند. در حال حاضر در آرامش هستیم و این نکته مهمی است.