به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی باشگاه چادرملوی اردکان اعلام کرد: در پی رأی عجیب کمیته استیناف مبنی بر 3 بر صفر شدن نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان نامه‌ای در اعتراض به این رأی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نوشت.

در این نامه آمده: «همان‌گونه که مستحضرید، پس از کش و قوس‌های فراوان کمیته استیناف رأی تجدید نظر بازی استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز را اعلام و علی‌رغم آرا و مستندات کمیته محترم انضباطی، مبادرت به نقض آن و اعطای هدیه سه امتیازی به فجر نمودند؛ آن‌هم در کوران رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان و در شرایطی که چهار تیم در رقابت تنگاتنگ برای صعود به لیگ برتر هستند.

باشگاه ورزشی چادرملوی اردکان به‌عنوان یکی از هشت تیم باقیمانده در جام حذفی و همچنین یکی از چهار تیم دارای شانس صعود در لیگ دسته اول، به شدت نسبت به این رأی شائبه‌برانگیز علی‌رغم رأی اولیه اعتراض دارد و معتقد است این رأی موجب دلسردی مردم شریف و نجیب استان یزد و شهرستان اردکان خواهد بود.

بر همین اساس از آن مقام محترم به‌عنوان متولی فوتبال کشور تقاضا دارم به‌طور ویژه به این پرونده ورود کرده و اجازه ندهید روح رقابت و مبارزه در فوتبال ایران کشته شود. این‌گونه رأی‌ها راه را برای اتفاقات مشابه در آینده باز کرده و موجب ترویج اعمال شبهه‌برانگیز در فوتبال خواهد بود. باشگاه چادرملوی اردکان تاکنون پایبند به فوتبال پاک و خواهان تعیین نتایج در داخل زمین بوده و این پایبندی را به کامل‌ترین شکل ممکن اثبات نموده است.

لذا از جنابعالی به‌عنوان رکن عالی تصمیم‌گیری در فوتبال ایران و به منظور زنده نگه داشتن روح رقابت خواهشمند است دستور فرمایید تجدید نظر ویژه در این رأی عجیب صورت پذیرد. پیشاپیش از بذل عنایت حضرت‌عالی کمال قدردانی را دارد.»