به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان امروز در چارچوب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مطابق معمول جلسه هماهنگی پیش از بازی، روز گذشته در سازمان لیگ برگزار شد که اتفاقات و حاشیه‌های جالبی به همراه داشت. رنگ پیراهن که معمولاً بدون حاشیه توسط تیم‌ها انتخاب می‌شود، روز گذشته به بزرگترین بحث در جلسه هماهنگی بازی تبدیل و در نهایت مقرر شد تیم‌ استقلال با لباس آبی و فولاد با لباس مشکی در زمین حاضر شود.

انتخاب پیراهن مشکی توسط تیم فولاد با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده و این باشگاه اعلام کرده دروازه‌بان این تیم از پیراهن مشکی استفاده خواهد کرد. در نهایت اما در صورتجلسه تهیه شده، رنگ پیراهن فولاد در بازی امروز مشکی تعیین شده ولی برای رنگ پیراهن دروازه‌بانان دو تیم تصمیمی گرفته نشده است.

طبق قانون و با تصمیم مسئولان برگزاری بازی، قرار است رنگ پیراهن دروازه‌بانان دو تیم امروز توسط داور و ناظر بازی تعیین شود اما چیزی که مشخص است، اینکه طبق صورتجلسه امضا شده در جلسه هماهنگی بازی، فولاد باید با لباس مشکی و استقلال با لباس آبی در زمین حاضر شوند.