به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در پی شکست خانگی یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل بوروسیا دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال این رقابت‌ها با قبول شکست 2 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، گفت: صادقانه باید بگویم، این تقریباً غیرممکن است که وقتی انتظار به ثمر رسیدن بیش از سه گل را دارید، چهار بار توپ‌تان را به تیر می‌خورد و هم حتی یک گل هم به ثمر نمی‌رسد. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 6 بار تیر دروازه دورتموند را به لرزه درآوردیم. فوتبال بازی منصفانه‌ای نیست، شما همیشه آنچه که لیاقت دارید را به دست نمی‌آورید و بهترین تیم همیشه برنده نمی‌شود. با تمام این تفاسیر، باید به بورسیا دورتموند تبریک بگویم.  

وی افزود: آنها خیلی خوب بازی کردند، خیلی سخت جنگیدند و به اندازه کافی خوش شانس بودند که به فینال رسیدند. غمگین و ناامید هستیم چون احساس می‌کنیم شایسته کسب نتیجه بهتری بودیم. ورزش در بالاترین سطح همین است. زندگی همین است و در چنین وضعیتی باید بتوانید به شرایط عادی‌تان بازگردید.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: در این بازی هم مثل همیشه هواداران ما فوق‌العاده بودند و فضای فوتبالی درخشانی بر ورزشگاه پارک‌دوپرنس حاکم بود. شرم‌آور است که نتوانستیم شادی بیشتری برای آنها به ارمغان بیاوریم، اما باید دوباره سرپا شویم و سال آینده قوی‌تر بازگردیم.