به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.