به گزارش خبرنگار مهر، هدایت ممبینی پیش از آغاز دربی ۱۰۳ پایتخت اظهار داشت: انتظار داریم که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

او ادامه داد: در بازی رفت استقلال تهران و پرسپولیس، از سیستم VAR استفاده کردیم که مالکیت آن در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC بود اما در این بازی از سیستمی استفاده می‌کنیم که مالکیت آن برای فدراسیون فوتبال است و از اینکه از این دستگاه در یک بازی مهم استفاده می‌کنیم خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم شرایط مهیا باشد تا در فصل آینده در بازی‌های بیشتری از VAR استفاده کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حذف نام مهسا قربانی از لیست داوران اتاق VAR دربی گفت: خانم‌ها ذکایی و قربانی و موعود بنیادی کسانی بودند که لایسنس حضور در اتاق VAR را داشتند و کمیته داوران تصمیم گرفت که خانم قربانی در لیست داوران نباشد و ما هم مخالفتی با آن نکردیم. دلیل اصلی حذف نام قربانی را نمی‌دانم شاید یکی از دلایل حذف نام این داور، تجربه داوران برای این بازی حساس باشد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: ما در یک سال و نیم گذشته که مهدی تاج بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، ۳ مجمع عمومی و فوق‌العاده را برگزار کردیم، یکسری مسائل است که حتماً باید در مجمع بیان شود و طبق اساسنامه فدراسیون جلو برود و رأی اعضای مجمع برای ما قابل احترام است.