به گزارش خبرنگار مهر، خوان ایگناسیو مارتینز عصر امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: با علیرضا باویه بازیکن جوان فولاد که مصدوم شده ابراز همدردی می‌کنیم. ما از صمیم قلب با او ابراز همدردی می‌کنیم.

وی در خصوص حساسیت دیدار تیم فولاد خوزستان برابر استقلال گفت: می‌دانم برای ایرانی‌ها این مسابقه خیلی حساس است و نباید فراموش کنیم با صدرنشین لیگ بازی داریم. در جدول رده بندی ما ۹ امتیاز داریم و نیازمند امتیاز این بازی هستیم. مطمئنم که هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند تا به ما کمک کنند و امیدوارم که آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره هواداران تیمش افزود: همین طور که گفتم در طول هفته لیدرها به تمرین ما آمدند، حضور آنها و هواداران به ما دلگرمی و انرژی می‌دهد و بازیکنان می‌توانند خوشحالی را به هواداران برگردانند. به استقلال احترام می‌گذاریم اما فولاد هستیم و در شرایط بدی هستیم و به امتیاز این بازی نیاز داریم.

مارتینز در مورد اینکه نکونام فصل گذشته سرمربی فولاد بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد، گفت: او را از زمانی که در اسپانیا بازی می‌کرد، می‌شناسم و اکنون او در استقلال هم فصل خوبی را می‌گذراند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه پیروزی برابر استقلال می‌تواند از نظر روحی به تیم کمک کند، گفت: آنچه ما در این بازی نیاز داریم سه امتیاز بازی است، در زمان شروع بازی ما مربیان کنار زمین هستیم و این بازیکنان هستند که در زمین حضور دارند.