به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: هفته گذشته بازی تیم نفت را نگاه کردم و خیلی سرحال و نترس بازی می‌کرد.

وی در مورد اینکه آیا همانند تیم‌های قبلی خود به جوان‌گرایی روی می‌آورد یا خیر گفت: من در بازی‌های دوستانه این موضوع را اثبات کردم. ما تعداد خروجی‌مان خیلی زیاد بود و کسانی را که خواستیم حفظ بکنیم بالای ۳۰ سال بودند ولی در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: این نوید را می‌دهم که توسط ۲ بازیکن ما رکورد کم سن ترین بازیکن لیگ شکسته می‌شود. در این ۱۷ نفر، من فکر می‌کنم ۱۷ تا حزباوی را آماده داریم. ما شکل پایه‌هایمان را عوض می‌کنیم و آرام آرام آنها را به تیم اصلی‌مان تجویز می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: به باشگاه قول دادم که ما از جنس حزباوی زیاد داشته باشیم. سه تا چهار بازیکن فوق‌العاده خوب داریم و این نوید را می‌دهم که در سال‌های آینده ۱۰ میلیون دلاری هستند.

وی گفت: استارت یک روش جدیدی از فوتبال بازی کردن را فردا خواهید دید و و در سال‌های اخیر هیچ تیمی بازی نکرده و سعی می‌کنیم برای اولین بار در فولاد تستش بکنیم‌.