به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد سرانجام انتقال قرضی ووت وخورشت را با امضای قراردادی که تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد، قطعی کرد. این مهاجم هلندی که در نیم‌فصل اول به طور قرضی در بشیکتاش حضور داشت، در 18 بازی برای این تیم ترکیه‌ای 9 گل به ثمر رساند و چهار پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهاجم برنلی، 3 میلیون یورو به باشگاه بشیکتاش پرداخت تا قرارداد او را زودتر از موعد فسخ و به خدمت بگیرد.

وخورشت پس از عقد قرارداد قرضی با منچستریونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت: افتخار می‌کنم که به منچستریونایتد پیوستم. من در گذشته مقابل این تیم بازی کرده‌ام و این احساس فوق‌العاده‌ای است که اکنون شانس پوشیدن این پیراهن قرمز معروف را دارم. من پیشرفت من‌یونایتد زیرنظر اریک تن‌هاخ در این فصل را دیده‌ام و بی‌صبرانه منتظرم تا نقش خودم را در پیشبرد تیم به سمت اهدافش ایفا کنم.

وی افزود: هر اتفاقی که در چند ماه آینده بیفتد، می‌توانم این قول را بدهم تا زمانی که اینجا هستم همه توانم را برای این باشگاه به کار ببندم. از همه کسانی که در رساندن من به این مرحله نقش داشته‌اند، تشکر می‌کنم و اکنون مشتاقانه منتظر دیدار با هم‌تیمی‌های جدیدم و حضور فوری در تمرینات منچستریونایتد هستم.

این مهاجم هلندی در بازی امروز (شنبه) مقابل منچسترسیتی نمی‌تواند شیاطین سرخ را همراهی کند و برای انجام اولین بازی‌اش زیرنظر اریک تن‌هاخ باید کمی صبر کند.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال برنلی انگلیس , باشگاه فوتبال بشیکتاش , اریک تن‌هاخ ,

ووت وخورشت همان مهاجمی است که در تساوی 2-2 تیم ملی فوتبال هلند مقابل آرژانتین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، دو گل زیبا مقابل تیمی به ثمر رساند که در نهایت فاتح این جام شد.