به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 17 امروز (جمعه) در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* بازیکنان آلومینیوم زودتر برای بررسی چمن ورزشگاه در زمین حضور یافتند.

* با توجه به حضور محمد نوازی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری در کادرفنی آلومینیوم که سابقه حضور در استقلال را دارند، بازار خوش و بش داغ بود. از میان تیم فعلی استقلال، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی و سجاد شهباززاده با عمران‌زاده در استقلال همبازی بودند.

* حسینی دروازه‌بان استقلال به سمت نامداری مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم رفت و دقایقی با او صحبت کرد.

* میثم مجیدی بازیکن آلومینیوم که سابقه بازی در استقلال را دارد با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت. آرمان رمضانی و محمدحسین زواری نیز که در این دیدار غایب هستند با لباس شخصی در ورزشگاه حضور دارند.

* زمانی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند مهدی قایدی درباره راه‌های گل زدن به حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم با پیمان بابایی صحبت می‌کرد و به او می‌گفت او از روی زمین گل نمی‌خورد. پورحمیدی یک فصل سابقه حضور در استقلال را دارد.

* در زمان گرم کردن دروازه‌بان‌های استقلال، سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان سوم آبی‌پوشان با لباس شخصی به داخل محوطه جریمه رفت تا نقش مهاجم را بازی کند!

* علی امیری که گفته می‌شود به استقلال بازگشته در ورزشگاه حضور دارد.

* سیدحسین حسینی که با مهدی رحمتی در استقلال همبازی بود همدیگر را در آغوش گرفتند‌. عارف غلامی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده و ... قبل از بازی به سمت نیمکت آلومینیوم رفتند.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل محرومیت در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است.