به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آرمان قاسمی پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: متأسفانه هفته گذشته گل سالم ما را در قائمشهر مردود اعلام کردند که در غیر این‌صورت ما می‌توانستیم در این بازی با شرایط بهتر حاضر شویم. در 9 هفته گذشته شاید مثل فصل گذشته جزو تیم‌هایی باشیم که بیشترین ضربه را از سمت داوری به صورت سهوی خوردیم.

وی تصریح کرد: امروز همه دیدند در خیلی از دقایق بازی از تیم استقلال برتر بودیم، البته استقلال تیم بزرگی است و در برخی دقایق روی دروازه ما فشار گذاشت، اما موقعیت خاصی به این تیم ندادیم. موقعیت‌های استقلال در حد یکی دو شوت در نیمه اول بود، اما ما خیلی موقعیت داشتیم و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود، اما روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و دیگر فرصت جبران نداشتیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عدم خودباوری بازیکن این تیم گفت: اگر شرایط تیم ما به گونه‌ای بود که بالای جدول قرار داشتیم، در زدن ضربات آخر و لحظات آخر دفاعی با اعتمادبه‌نفس بیشتری عمل می‌کردیم، اما متأسفانه وقتی با نتیجه مساوی بازی‌ها پشت سر گذاشته می‌شود و تیم در میانه جدول قرار دارد، آن اعتمادبه‌نفس از بازیکنان در لحظه آخر گرفته می‌شود و دیدید چه در زدن ضربات آخر و کارهای دفاعی به ما لطمه زد و باید حداقل تک امتیاز را به دست می‌آوردیم.