به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: می‌دانستیم استقلال با توجه به شرایطی که در این چند هفته داشته، در خانه و بیرون از خانه بازی‌ها را برده و خودش را به جمع مدعیان رسانده است. می‌دانستیم باید چگونه به این تیم ضربه بزنیم و کنترل کنیم. در نیمه اول دو موقعیت به تیم حریف دادیم و یک مقدار بچه‌ها در حمله کردن عجله داشتند و همین موضوع باعث شد یک توپ به تیر دروازه ما بخورد. بین دو نیمه صحبت کردیم و روزنه‌ها بستیم و هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم و فقط روی اشتباه فردی گل خوردیم، در حالی که می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی اظهار داشت: می‌دانستیم چطور باید بازی و شرایط را برای استقلال سخت کنیم، اما روی اشتباه فردی گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد. بعد از آن استقلال رو به ارسال و توپ‌های بلند آورد و ما می‌دانستیم با توجه به تعویض‌های استقلال برنامه آنها چه چیزی است. روی ضربات ایستگاهی موفق عمل کردیم و می‌دانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم موقعیت خاصی به استقلال ندادیم و بازی را باب میل خودمان کنترل کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال تیم قدرتمندی است و 5،6 ملی‌پوش دارد و این شرایط را برای هر تیمی در آزادی سخت می‌کند. بازیکنان امروز خیلی زحمت کشیدند و کارهای تاکتیکی را به خصوص در نیمه دوم خوب انجام دادند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. عملکرد ما خوب بود و نیاز به ادامه دادن این روند داریم. این فصل برای همه تیم‌ها سخت است و شاید با توجه به برگزاری جام‌جهانی طاقت فرسا باشد، اما بایدبه کارمان ادامه دهیم و انگیزه خود را حفظ و شرایط را برای خودمان بهتر کنیم.