به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بخشی از حاشیه این بازی در زیر آمده است:

* با توجه به فراهم شدن حضور هواداران خانم طرفدار نساجی، گروهی از آنها در ورزشگاه آزادی حضور دارند. همچنین بانوان استقلالی در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* بانوان هوادار استقلال از حضور در طبقه دوم ورزشگاه گلایه داشتند.

* در ابتدای بازی پیمان بابایی مهاجم استقلال در محوطه جریمه نساجی سرنگون شد، ولی یاسر همرنگ داور بازی اعتقاد داشت او تمارض کرده است و به او کارت زرد نشان داد. همین مسئله کافی بود تا بازیکنان استقلال و ریکاردو ساپینتو به تصمیم داور اعتراض کنند. داور نیز به سرمربی استقلال و خسرو حیدری دستیارش کارت زرد داد.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال نساجی مازندران ,

* این صحنه تنش روی سکوها را بیشتر کرد و هواداران استقلال علیه داور شعار دادند.

* اشتباه بازیکن نساجی باعث گل اول استقلال شد و در ادامه ساپینتو کنار خط شادی جالبی کرد که مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

* در حال حاضر حدود 20 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که از این تعداد حدود هزار و 500 نفر هواداران نساجی هستند. در طبقه دوم نیز بانوان حضور دارند که 50 نفرشان طرفدار نساجی هستند.

* بیرون از ورزشگاه بانوانی حضور دارند که اعتراض می‌کردند بلیت قسمت جایگاه آقایان به آنها فروخته شده است!

* هواداران استقلال در ابتدای بازی حمید مطهری سرمربی نساجی را هو کردند. در اواسط نیمه نیز آنها به کنایه به مربی سابق پرسپولیس شعار «لوران بلان» را دادند!

* هواداران استقلال همچنین علیه علیرضا حقیقی دروازه‌بان این تیم شعار سر دادند.

* مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال در میان هواداران نظاره‌گر بازی است. همچنین بازیکنان خط خورده استقلال، حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی در ورزشگاه حضور دارند.