به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۱ امتیاز در پایان هفته پنجم در صدر جدول باقی ماند تا نشان دهد عزم خود را برای بازگرداندن جام به ویترین افتخارات باشگاه جزم کرده است.

سرخپوشان پایتخت در حالی سومین برد متوالی خود را با سه گل مقابل پیکان تهران جشن گرفتند که تازه واردهای این تیم تأثیر زیادی در کسب سه امتیاز داشتند. یورگن لوکادیا دومین گل متوالی خود را در دقیقه ۱۳ این دیدار به ثمر رساند تا هم تیمی‌هایش با آرامش بیشتری برای گل‌های بیشتر اقدام کنند. تأثیرگذاری بازیکنانی همچون دانیال اسماعیلی فر کمک کرد تا سعید صادقی دو گل دیگر وارد دروازه هوادار کند.

بازیکنانی که تأثیر مستقیم خود را در گرو عملکرد درخشان مدافعانی همچون گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی و دروازه بانی مطمئن علیرضا بیرانوند گذاشتند.

ثمرات تابستان بهاری پرسپولیس از راه رسید/ رویای سرخ بافته شد

نگاهی گذرا به اسامی یاد شده نشان می‌دهد خریدهای جدید پرسپولیس بی دلیل در فصل تابستان بازار نقل و انتقالات را داغ نکرده بودند. پرسپولیس بدون شکست بودن و تنها یک گل خوردن از پنج بازی و رسیدن به صدر جدول را با آنها پست سر گذاشت تا یحیی گل محمدی پس از مدت‌ها خیلی زودتر از موعد از بافتن رؤیای تکرار قهرمانی با پرسپولیس صحبت کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان هفته پنجم لیگ برتر گفت: خیلی دوست دارم نتیجه زحماتی که بازیکنان دارند می کشند مشخص شود و بتوانیم جام قهرمانی را به باشگاه برگردانیم. خودمان باید تمرکز خوبی داشته باشیم. نگه داشتن بازیکنان خیلی مهم است‌. آنها عاشق پرسپولیس بودند که آمدند.