به گزارش خبرنگار مهر، سروش رفیعی بعد از برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این سه امتیاز با به ثمر رساندن دو گل و بدون گل خورده و حضور بانوان در ورزشگاه برد شیرینی را برایمان رقم زد و به شخصه لذت بردم. امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. دم کسانی که کمک کردند بانوان به ورزشگاه بیایند گرم. می‌شود خانواده‌ها بیایند و لذت ببرند. قطعاً حضور بانوان جو ورزشگاه را بهتر می‌کند. حتی برای یک بار توهین نشنیدم.

وی درباره انتقادات از پرسپولیس در دو هفته ابتدایی و بهتر شدن شرایط این تیم تصریح کرد: وقتی انتظار بالا است، انتقاد هم هست. وقتی به پرسپولیس می آیید باید قبول کنید این انتقادات و فشارها هست. گفته بودم مطمئنم تیم ما بهتر می‌شود چون اصولی داریم که آن را دنبال می‌کنیم. خدا را شکر جواب داده است و گل هم نخوردیم.

هافبک پرسپولیس درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که نظر خاصی بدهم. هرکسی می‌آمد فقط می‌توانستیم تبریک بگوییم. امیدوارم همه کمک کنند تا فوتبال پیشرفت کند.

ترفیعی در پایان درباره اختلاف و دودستگی‌ها در تیم ملی و بین بازیکنان هم گفت: قبلاً هم خواهش کرده بودم که این کلمات را استفاده نکنید. شما استفاده می‌کنید که این حرف‌ها به وجود می‌آید! تیم ملی ما خوب و همدل است. چرا هی این کلمات را استفاده کنیم؟ همه چیز عالی است. هرکسی که می‌تواند یک ذره هم کمک کند، باید این کار را بکند.