به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر ساعت روز سه شنبه هفته جاری میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

مجتبی حسینی سرمربی این تیم در نشست خبری که امروز برگزار شد در مورد این دیدار گفت: ما روی تیم خودمان تمرکز کردیم و سه بازی ابتدا فصل را زیر نظر گرفتیم. بازیکنان تیمم باید بدانند در چه سطحی بازی می کنند. آنها اگر می خواهند روند نزولی نداشته باشند باید با اراده بیشتری جلو بروند.

سرمربی پیکان تهران افزود: بازیکنان پیکان باید بدانند کجا دارند بازی می کنند. آنها باید با تمام توان و حداکثر قدرت شرکت کنند. آنها در هر بازی باید تمرکز کامل داشته باشند.

او در خصوص مصدومیت غلامی بازیکن تیمش در جریان دیدار با نفت مسجد سلیمان از ناحیه رباط صلیبی و شایعاتی که درباره عمدی بودن آن مطرح شده بود گفت: آدم ها در عصبانیت صحبت می کنند که نباید خیلی به آن توجه کرد ولی ما یک بازیکن جوان خیلی خوب داشتیم که دچار مصدومیت شدید فوتبالی شده است. به هر حال این جزیی از اتفاقات فوتبالی است.

او درباره شایعه محرومیتش به دلیل شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان و تخلف حضورش در جریان دیدار با این تیم در هقته سوم تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و هیچ رأیی به ما ابلاغ نشده است.

حسینی جذب تمیروف را به نفع پیکان دانست و گفت: او جوان است و یک فصل در پرپسولیس تجربه بازی داشته است. متاسفانه در فصل قبل مورد هجمه فضای مجازی قرار گرفت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد. او می تواند امسال به ما کمک کند.