به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. میلاد سرلک در دقیقه 43 تک گل نیمه اول را به ثمر رساند.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمد‌زاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی،‌ یونس اکبر‌پور، محمدرضا آزادی و میلاد فخرالدینی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا.

داور: امیر عرب‌ براقی

دقیقه 8: پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به مهدی ترابی این بازیکن را در داخل محوطه جریمه آلومینیوم صاحب یک موقعیت خوب کرد که ضربه ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: ارسال تند و تیز و خطرناک سعید صادقی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل امید عالیشاه عبور کرد و این بازیکن نتوانست با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کند.

دقیقه 21: ضدحمله سرعتی و خطرناک آلومینیوم را محمدرضا آزادی با تعلل بیش از حد از دست داد و مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.

دقیقه 28: شوت از راه دور هانسل زاپاتا به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون ررفت.

دقیقه 38: قائدرحمتی نیز با یک شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه بیرانوند امتحان کرد، اما توپ به راحتی در دستان دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 43: میلاد سرلک روی فرار در عمق خود در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفت و به زیبایی با یک ضربه آرام توپ را از بالای سر پورحمیدی به گل اول پرسپولیس در این بازی تبدیل کرد.

حضور تماشاگران در دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با وجود محرومیت

تیم پرسپولیس که در دو دیدار قبلی خود در فصل‌ بیست‌و‌دوم موفق به گلزنی نشده بود در دقیقه 43 این بازی طلسم 223 دقیقه‌ای سرخپوشان با گل میلاد سرلک شکست.