به گزارش خبرنگار مهر، اتمام زمان نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با بیرون ماندن کاوه رضایی از لیست استقلال تهران همراه بود.

مهاجم فصل گذشته «اود هورلی لوون» بلژیک که پس از مصدومیت نتوانست به درخشش خود با پیراهن این تیم ادامه دهد در تمرینات پیش فصل استقلال تهران حضوری فعال داشت تا از او به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای تابستانی استقلال یاد شود.

با این حال نبودن جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال و همچنین اصرار کاوه برای حل مشکل مربوط به اقامتش در بلژیک باعث شد تا قرارداد این بازیکن ثبت نشود.

با این حال مسئولان استقلال تهران مدعی شده اند مهاجم مطرح فوتبال باشگاهی کشور به عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای پیوستن به استقلال ندارد و می‌تواند به راحتی برای این تیم بازی کند.

تکذیب تماس گل‌محمدی با مهاجم استقلال/ فاصله «کاوه» با پرسپولیس

از سوی دیگر علاقه یحیی گل محمدی به شیوه بازی کاوه رضایی شایعات تماس سرمربی پرسپولیس با این بازیکن را مطرح کرد تا شاید او در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود. رفت و آمد گرم و صمیمانه رضایی با گل محمدی در خارج از مستطیل سبز نیز به این شایعه قوت بخشید اما یحیی که از علاقه فراوان این بازیکن به استقلال آگاه است هیچ صحبتی با او برای پیوستن به پرسپولیس در حال حاضر نکرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس با مجوز سرمربی خود مذاکره با مدیر برنامه‌های کاوه رضایی را آغاز کرده است اما او نیز به سرخ‌ها اعلام کرده است استقلال گزینه اول کاوه برای بازگشت به فوتبال ایران بوده است.

از سوی دیگر کاوه رضایی به مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قول داده است پس از بازگشت از سفر شخصی به بلژیک آماده امضای قرارداد با استقلال است.

این در حالی است که استقلال با کمبود جای خالی در لیست خود روبرو است و جز فسخ یکطرفه قرارداد یکی از بازیکنان بزرگسال خود برای اضافه کردن کاوه چاره دیگری ندارد.

با این حال باید دید رضایی که رابطه خوبی با هواداران استقلال دارد تبدیل به ستاره جنجالی نقل و انتقالاتی فوتبال باشگاهی ایران می‌شود یا تصمیم دیگری در این خصوص می‌گیرد.