به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در خصوص اخراجش گفت: اگر شما (خبرنگاران) متوجه شدید که من چطور کارت قرمز گرفتم، من هم فهمیدم. در بازی صحنه‌هایی وجود داشت که کارت نداد. من دو خطا کردم و  2 کارت گرفتم و اخراج شدم؛ فکر می‌کنم 15 تا 20 دقیقه بازی کردم.

وی ادامه داد: کنار زمین بودم و دیدم که حمید مطهری هیچ کاری نکرد و حرفی نزد ولی داور به او اخطار داد. داور سختگیرانه‌ترین کارت قرمز عمرش را به من داد. تیم ما 10 دقیقه در فشار بود و اگر بازی مساوی می‌شد چه کسی جواب می‌داد و می‌خواست عذرخواهی کند؟ 

بازیکن پرسپولیس در خصوص بازی مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان را به هواداران تبریک می‌گویم، نفت تیمی سختکوش و کار ما را سخت کرده بود، خداراشکر که 3 امتیاز را کسب کردیم و توانستیم سال را با صدرنشینی به پایان ببریم. سال 99 برای ما خوب بود، لیگ گذشته به قهرمانی رسیدیم و به فینال آسیا رسیدیم و ان‌شاءالله امسال هم در لیگ برتر به قهرمانی برسیم. 

نعمتی درباره میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: شرایط قطر را دیده‌ایم و یک دهم آن شرایط را هم نداریم، خیلی دوست داشتیم که میزبانی را بگیریم و فکر می‌کردیم پرسپولیس می‌توانست میزبان باشد. هند اولین سال است که به مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آمده و میزبان هم شده است. 

وی درباره پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم گفت: باشگاه پرداختی داشته است. ما از مدیریت و هیئت مدیره ممنون هستیم. خیلی عقب هستیم و ان‌شاءالله شرایط بهتر شود.