به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس و در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر اورتون را شکست دهد، پس از این دیدار گفت: ما شایسته این برد بودیم. بازی دشواری در نیمه اول بود و ما برای یافتن سرعت مناسب برای حمله کمی به دردسر افتادیم اما با این وجود بازی را کاملاً در کنترل خود داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم ما سطح بازی خود را بالا بردیم و توپ را بهتر پاس دادیم تا از فشاری که اورتون روی ما آورده بوده، رهایی پیدا کنیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم اما در نیمه دوم عالی بودیم.

توخل همچنین در ادامه اظهار داشت: ما با قدرت و تلاش زیادی دفاع کردیم. دفاع کردن هم حاصل تلاش تیمی است و بازیکنان به یکدیگر کمک می‌کنند. ما در این بازی اینطور عمل کردیم و شایسته بسته نگه داشتن دروازه‌مان بودیم و از این بابت راضی هستیم.

سرمربی آلمانی چلسی همچنین در تمجید از هافبک آلمانی‌اش خاطرنشان کرد: از عملکرد کای هاورتس در این بازی خیلی راضی بودم. ما نشان دادیم که به او اعتماد زیادی داریم و هاورتس هم از فرصتی که در این بازی نصیبش شد، خیلی خوب استفاده کرد. او عملکرد عالی از خود ارائه داد و نقش خود را به خوی ایفا کرد.

چلسی با این برد 50 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با منچستریونایتد دوم جدولی تنها چهار امتیاز اختلاف دارد.