به گزارش خبرنگار مهر، حمید عبدالهی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تیم بعد از چندی بازی فشرده که انجام شد، هم اکنون از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: فشردگی بازی‌های اخیر برای همه تیم‌ها چالش آفرین بود اما در هر صورت کادر فنی تیم آلومینیوم تلاش کرد تا در زمان باقیمانده تمرین، از لحظات و زمان‌های به دست آمده چه از لحاظ فنی و چه از نظر تکنیکی و روحی روانی نهایت بهره را ببرد.

عبداللهی بیان کرد: در تقابل با گل‌گهر سیرجان از هر لحاظ آماده هستیم و تیم در شرایطی پیش می‌رود که هیچ تیمی مقابل آلومینیوم روز راحت نخواهد داشت و فردا نیز بچه‌ها انگیزه لازم را برای تقابل با گل‌گهر سیرجان را دارند.

مربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: گل‌گهر سرمربی و بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی به شمار می‌رود اما ما هم به امید پیروزی وارد زمین خواهیم شد تا یک بازی خوب و زیبا را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و ربیع‌خواه تنها مصدوم ما در برابر گل‌گهر است.

گفتنی است هم اکنون تیم آلومینیوم اراک با ۱۰ بازی ۲ برد، پنج تساوی، سه باخت و کسب ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان فردا (جمعه) ساعت ۱۵ عصر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.