به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری قبل از بازی دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان عصر امروز برگزار شد و محمدسعید اخباری سرمربی ماشین سازی تبریز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

اخباری در خصوص بازی تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا هدف ما کسب سه امتیاز است و برای پیروزی در مقابل نفت برنامه‌های مختلفی داریم.

وی با اشاره به اهمیت دیدار تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان افزود: آنها تیم خوبی هستند و ما نیز تمرینات خوبی را در هفته گذشته برگزار و بازی‌های تیم نفت مسجد سلیمان را آنالیز کردیم.

اخباری با بیان اینکه امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوبی باشیم، ادامه داد: بازیکنان ماشین‌سازی میل به پیشرفت دارند و می‌خواهیم نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی سپس گفت: با توجه به اینکه شرایط تیم ما حساس بوده و در انتهای جدول هستیم، باید از این وضعیت جدا شویم، بدون شک با تلاش بازیکنان و کادرفنی به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی گفت: هر مربی دوست دارد تیمش برنده شود چه در خانه و چه در خارج از خانه و ما فردا برای پیروزی به مصاف حریف می‌رویم تا بتوانیم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

گفتنی است سیدمجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان نیز قرار بود در این نشست خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد ولی وی در این نشست خبری شرکت نکرد.

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا پنج شنبه از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با تغییرات عدیده نسبت به فصل گذشته پای به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با ۲ امتیاز از هفت بازی در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد.